Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o.
Kohoutová, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingová komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Cíle: Cílem práce je popis a zhodnocení marketingové komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. na základě provedených analýz a vytvoření návrhu na zefektivnění marketingové komunikace. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda výzkumu - deskriptivní případová studie, která byla zpracována na základě analýzy textů a dokumentů a kvalitativního rozhovoru. Výsledky: Výstupem práce jsou návrhy na zefektivnění marketingové komunikace, které byly zpracovány na základě zhodnocení současné komunikace. Práce bude předložena společnosti PIM. Klíčová slova: marketing, komunikační mix, propagace, běžecký závod
Marketing communication of running project - Sokolský běh republiky
Fabšová, Dominika ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace běžeckého projektu - Sokolský běh republiky Cíl práce: Analýza a zhodnocení marketingové komunikace Sokolského běhu republiky v sezóně 2019, což byla premiérová sezóna této běžecké události. Použité metody výzkumu: Pro naplnění cílů této bakalářské práce byly použity kvalitativní metody výzkumu. První výzkumnou metodou byl polostrukturovaný rozhovor s tiskovým mluvčím závodu. Další metodou bylo zúčastněné pozorování a čerpání dat ze sekundárních zdrojů. Výzkum byl doplněn o výsledky z elektronického dotazníkového šetření. Dotazník byl vytvořen skrz platformu vyplnto.cz a distribuován do Facebookových běžeckých skupin. Respondenti vyplňovali dotazník zcela anonymně a dobrovolně. Výsledky: Výsledky práce ukázaly kvalitu marketingové komunikace běžecké události - Sokolského běhu republiky na základě teoretických poznatků. Zhodnotil se také názor veřejnosti na dosavadní marketingovou komunikaci a zjišťovalo se povědomí lidí o tomto závodu. V závěre pak kromě zhodnocení premiérové sezóny byly předneseny i případné doporučení pro komunikaci v následujících sezónách. Klíčová slova: marketing, komunikační mix, analýza, strategie, premiérová sezóna, běžecká událost
Marketingová komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o.
Kohoutová, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingová komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Cíle: Cílem práce je popis a zhodnocení marketingové komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. na základě provedených analýz a vytvoření návrhu na zefektivnění marketingové komunikace. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda výzkumu - deskriptivní případová studie, která byla zpracována na základě analýzy textů a dokumentů a kvalitativního rozhovoru. Výsledky: Výstupem práce jsou návrhy na zefektivnění marketingové komunikace, které byly zpracovány na základě zhodnocení současné komunikace. Práce bude předložena společnosti PIM. Klíčová slova: marketing, komunikační mix, propagace, běžecký závod

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.